Ana içeriğe atla

feda

                                         BİREYSEL     FEDA
Değişen ve tıkanan dünya siyasal düşüncesinin neresinde duracağımız konusunda iyi düşünmek gerekir..
özellikle bir ortadoğu halkının ferdiyseniz,o zaman durup her zamankinden daha fazla düşünmelisiniz..
hem inanç olarak hem de vicdanen yükümlülüğünüze göre duracağınız yeri seçmelisiniz..aksi taktirde hayatınız ya bir hain,ya da diğer taraftan bakarsanız terörist olarak geçer..
Siyasal islam veya islamafobi olarak batı düşüncelerine göre hareket edersek şayet,o zaman kesin çizgileri göz ardı edemeyiz..en nihayetinde eğer bir batı yandaşıysanız ve kendi kişisel çıkarlarınızı gözetiyorsanız bir hainsiniz..bu da sizin hanenize eksi bir noktadır..eğer batı kültürünü rededer ve kendi öz kültürünüzü yaşama ve geliştirme çabası içindeyseniz o zaman da terörist,gerici vs gibi sıfatlarla anılırsınız..
Bunlar gözardı edilmeyecek anektodlardır..
şimdi ne yapmalı nasıl bir yol izlenmeli..
1).öncelikle objektif olarak olaylar ve olgular incelenmeli..
2).olay ve olgu örgüsünü çözümlemeli..
3).yaptığımız incelemeler üzerinde düşünüp,çevremizdekilerle istişare yapılmalı..
4).yapılan istişare sonunda kendi safımız belirlenir zaten..!

Kendi safımızı belirledikten sonra nasıl bir yol izlenmeli..?

-Sorunlar karşısında duruş oluşturulmalı..
-Bu duruşumuz ve özgünlüğümüz bizleri istediğimiz noktalara daha rahat ulaştırır..
-Ne istediğimize karar vermeliyiz..
-Eğer bir amaca hizmet ediyorsak o halde her şeyimiz o amaç olmalıdır..
ör.: amacı ekonomik gelir seviyesinin üstüne çıkmak olan biri,kendini bir kenara bırakıp o amacın kendisi olmalıdır..!
-Bir fikir geliştirip o fikir üzerine yoğunlaşıp,geliştirme çabasında olunmalı..
-Kur-an'da bir ayette der ki;''Sen bir yola başkoydun mu herkes seni yolundan etmeye çalışır''
Evet bir yola giriştiğimizde karşımıza çeşitli ve yoğun bir biçimde engeller çıkacaktır bu engeller bizleri yıldırmamalı aksine daha da bir istekle sarılmalıyız yolumuza..!

Bunları yapan insan ne mi kazanır..?

*Ben diyebileceğimiz bir olgu sahibi oluruz..
*Benim yolum ve benim düşüncelerim ekseninde bakış açısı yakalarız..
*Özgünlük ve objektiflik esasımız olur..
*Oluşturduğumuz birey kişisel ve toplumsal gelişmeler üzerine duyarlı olur..
*Siyasal çöküntüye dur diyebilecek bireyler yetişmiş olur..
*Amaçlara hizmet etmeyiz ,amaç oluştururuz..
*Farkındalık sahibi birer birey oluruz..
Ki bu da ülkemiz ve toplumumuz için nadir bir istektir..


Portresini oluşturduğumuz insanın olay ve olgular,sosyo kültürel,ekonomik ve psikolojik her türlü gelişme karşısında bilinçli bir birey olur..Batıyı taklit eden değil,batıyı özümseyip geliştiren bir siyasal islam modeli oluşturulmuş oluruz..Bunula birlikte hep birlikte yürümeye başlarız..Çoğunluğun haklılığı tartışılır ama ortak aklın yüceliğine itiraz gelmeyecektir..

   Bir söz ile bitirelim..
//Kendin için onayladığın ne varsa,Karşındakinin de isteklerini onaylamalısıniÇünkü erdemli olmak bunu gerektirir..//




Ertemus                                                                                 07/12/2012
                                                                                               imza:Hiç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Arjen Arî, ev pênc salin helbesta Kurdî sêwî ye

Dara Porxelek xwezî, lewitîn di kirêtiyê de û şer dizî j ime xewnên mîrekî li herêmekê em ji gundekî dijmin jî bûna malê me pev dima neyariya me nedigiha qewmekî kengî bûya lev dihatin em eydekê, erefatekê…  dibêje Arjen Arî. Pêşengê hemdemên xwe, helbestvanê nûjen ê zaravayê Kurmancî. Di 31ê Cotmeha 2012an de ji nav me koç kir. Li pey xwe bi hezaran dildar, bi sedan jî helbest hiştin. Em weke Heftenameya Basê bi sedema 5. salvegera helbestvanê nemir Arjen Arî bi heval û hogir û dostên wî re axivîn û her yekî ji wan ji bo me di derbarê Arjen de nivisî. Ji bo xatirê bîranîna Arjen Arî û xwînerên Heftenameya Basê em çarîneke Arjen Arî ku heta niha nehatiye weşandin tînin pêşberî we xwîneran. îşev rêwiyê şevê me. hew tu dizanî xunav. mêvanê dilê kê me Firat Cewerî: Arjen Arî diltenik bû Dema min û Arjen Arî hevûdu nas kir, dema rêxistinan bû. Em jî di rêxistinekê de hatibûn ba hev. Em pê ketibûn û me xwe bi felsefeya materyalîst digihand; em noqî lîtera

Abdulla Keskîn: Xeyala min a mezin xeyala her kurdekî ye

Gelî xwînerên Ezîz, bloga Dara Bandînî ji bo we xwîneran dest bi beşeke nipînû dike. Di vê beşê de her heftî wê bi mêvanên cûr bi cûr re hevpeyvînên dij rêbazê lidarbixe. Destpêka vê beşê em bi Damezrêner û Edîtorê Weşanxaneya Avestayê Abdulla Keskîn re axivîn. Abdulla Keskîn tevî edîtriya xwe û weşangeriya xwe bi qeşengbûna xwe jî di nav ciwanan de weke fenomenekî ye. Em xort û keçên kurd di şopa te de ne kak Abdulla. Kerem bikin bersivên Abdulla Keskîn li jêr in.               Abdullah Keskîn kê ye? Nizanim, hê jî bi min nexweş û zehmet tê ku li ser xwe bipeyivim. Ez bawer im kesên van rêzan bixwînin ên bi hêsanî karibin xwe bigihînin hin agahiyên biyografik an jî ez vî barî bavêjim ser milê te. Ciwanên kurd meraqa te dikin, jiyana te ya rojane çawa derbas dibe? Pir sade û tenê, hez ji herduyan jî dikim. Berê dereng radizam û dereng radibûm, vêga diguherim. Wextê min bêhtir li mal derbas dibe, ji rûniştina li mal hez dikim, heta nîvro dixwînim, ligel qahwê û tiştine s

Seyadê Şameyê Kekê: “Qulingê brîndar yê Kurdistanê”

Dara Porxelek Jiyaneke sirgûnî, îşkencekirî û mayîna bi salan di zindanan de… Seyadê Şamê ji aliyê malbata xwe ve wek mirî dihat zanîn. Dema dengê Seyad di Radyoya Rewanê de olan dide bawerî bi jiyanek ji nû ve vejînandî tê kirin. Malbata Kekê, girêdayî Eşîra Celaliyan e. Eşîr li navçeya Agiriya Bazidê dimîne. Nuxûriyê bavê xwe ye Seyad. Di heman demê de xwebexşekî doza Kurdistanê ye jî. Dewlet malbata Kekê di sala 1944’an de sirgûnî Yozgatê ji wir jî ber bi Alaca’ya Çorimê ve dike. Dema li sirgûnê bû dozgeriya Erziromê ji Seyad re nameyekê dişîne û dibêje: “Dê doza te ji nû ve bê dîtin, divê tu werî Erziromê.” Her çiqas bavê Seyad dibêje, “Meke kurê min, tesmîlê destê leşkerê Romê nebe” jî Seyad dibêje: “Bavo heta niha min tenê êş û elem daye we, bisekine ez biçim û vê sirgûniyê bidawî binim da ku hûn vegerin Kurdistanê.” Bavê Seyad li ser van gotinan misaade dide Seyad û Seyad berê xwe dide Erziroma şewitî. Dema Seyad diçe Erziromê, bêyî dozgeriyê wî desteser dikin û dibin