Ana içeriğe atla

Hak ve İde




Yirmi birinci Yüzyıl dünyasında toplumların devletleşmesi önündeki engel sosyalizmdir.
Sosyalist bakış açısı dünyada en çok Kürde zarar vermiştir.
35 yıllık Silahlı mücadelede sosyalist ideolojiye dayalı bir mücadele güdüldüğü için toplumun tümünden destek alınmadı ve bilhassa ekonomik durumu yüksek olan zümrece düşman ilan edildi..
Şayet ulus devlet modeli üzerinde PKK mücadele etmiş olsaydı Kürdistan hakikatından uzak durulmayacak ve bu hakikat için tüm halk elinden geleni yapardı..
Ulus-Devlet modeli yerine Demokratik Modern toplum ideolojisi ile Kürtler Türkiyeye ve diğer sömürgecilerine yamanmak isteniyor..

Hafta sonu BDP Gençlik Kurultayına katılmak için Amed/Diyarbakirda idim..
Konuştuğum gençler derinliklerde bağımsız ve birleşik Kürdistan isteği ile yanıp tutuşurken,partisel anlamda yetkili kişiler ise idolojilerinin artık Ulus-Devlet modellerinin olmasını istemediğini ve bunu partisel düzeyde de benimsediklerini dile getirdiler.
Bu bakış açısı gerçeğin ve hakikatin önünde engel olmak dışında hiçbir işe yaramadığını belirtmek durumundayım.
Kısacası toparlarsak sosyalizm peşine takılıp devletleşmeyi red eden siyasi bakış açısı hastalıklı ve hatalıdır.

Bilhassa toplumlara öncülük eden insanların kendi ideolojileri uğruna bir halkı sömürge olarak yaşamaya mecbur etmesi,o halka verilen en büyük zarardır..
Kadim halk Kürtler bin yıla yakındır istila altında ve sömürülmekte..
Dilinden tutun da yeraltı ve yer üstü kaynaklarına kadar ve hatta edebiyatından sanatına kadar sömürgesi olduğu toplumlar tarafından sömürülüyor.
bu sömürü politikaları günümüzde meşrulaşmış bir şekilde devam etmekte.
Zihinsel olarak Kürt halkı bu sömürüye diretse de ideolojik olarak sömürgecisine destek olmakta.

Yaklaşan Türkiye yerel seçimlerinde bunu net bir şekilde dile getirmekte.
Sömürgeleştirilmiş ve alt tabaka işlerde çalıştırılan Kürtlerin en çok ikamet ettiği İstanbul için yapılan seçim çalışmalarına baktığınızda bu hakikatı görebilirsiniz..

Mehmet Emin AKTAR bir yazısında;''Kürtlerin mücadele sonucunda ulaşmak istedikleri hedef İstanbul Belediye başkanının kim olacağı değil Kürdistan’a statü tanınmasıdır.'' (Hürbakış.com )
Bu söylem bugünkü Kürt siyasal aklını çözümler nitelikte.
İdeolojisi karşısında şaşıran Kürt ne yaptığını bilemez halde..

HDP/BDP İstanbul Büyükşehir Belediyesini alsa ne olacak.?
Şayet aldığı varsayımı üzerinden yola çıkarsak,köleleştirilmiş ve göçle İstanbul'a yerleşmiş Kürtler için bir kazanım olabilir.
Ancak bu Kürdistan hakikati için hiçbir kazanım olmayacaktır.
Günlük siyasi kazançlar uğruna tarihsel ve kültürel kazanımları feda etmemek gerek.

Tarih hakikati dillendirenleri unutmayacaktır..
Hakikat Kürdistandır..!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Arjen Arî, ev pênc salin helbesta Kurdî sêwî ye

Dara Porxelek xwezî, lewitîn di kirêtiyê de û şer dizî j ime xewnên mîrekî li herêmekê em ji gundekî dijmin jî bûna malê me pev dima neyariya me nedigiha qewmekî kengî bûya lev dihatin em eydekê, erefatekê…  dibêje Arjen Arî. Pêşengê hemdemên xwe, helbestvanê nûjen ê zaravayê Kurmancî. Di 31ê Cotmeha 2012an de ji nav me koç kir. Li pey xwe bi hezaran dildar, bi sedan jî helbest hiştin. Em weke Heftenameya Basê bi sedema 5. salvegera helbestvanê nemir Arjen Arî bi heval û hogir û dostên wî re axivîn û her yekî ji wan ji bo me di derbarê Arjen de nivisî. Ji bo xatirê bîranîna Arjen Arî û xwînerên Heftenameya Basê em çarîneke Arjen Arî ku heta niha nehatiye weşandin tînin pêşberî we xwîneran. îşev rêwiyê şevê me. hew tu dizanî xunav. mêvanê dilê kê me Firat Cewerî: Arjen Arî diltenik bû Dema min û Arjen Arî hevûdu nas kir, dema rêxistinan bû. Em jî di rêxistinekê de hatibûn ba hev. Em pê ketibûn û me xwe bi felsefeya materyalîst digihand; em noqî lîtera

Abdulla Keskîn: Xeyala min a mezin xeyala her kurdekî ye

Gelî xwînerên Ezîz, bloga Dara Bandînî ji bo we xwîneran dest bi beşeke nipînû dike. Di vê beşê de her heftî wê bi mêvanên cûr bi cûr re hevpeyvînên dij rêbazê lidarbixe. Destpêka vê beşê em bi Damezrêner û Edîtorê Weşanxaneya Avestayê Abdulla Keskîn re axivîn. Abdulla Keskîn tevî edîtriya xwe û weşangeriya xwe bi qeşengbûna xwe jî di nav ciwanan de weke fenomenekî ye. Em xort û keçên kurd di şopa te de ne kak Abdulla. Kerem bikin bersivên Abdulla Keskîn li jêr in.               Abdullah Keskîn kê ye? Nizanim, hê jî bi min nexweş û zehmet tê ku li ser xwe bipeyivim. Ez bawer im kesên van rêzan bixwînin ên bi hêsanî karibin xwe bigihînin hin agahiyên biyografik an jî ez vî barî bavêjim ser milê te. Ciwanên kurd meraqa te dikin, jiyana te ya rojane çawa derbas dibe? Pir sade û tenê, hez ji herduyan jî dikim. Berê dereng radizam û dereng radibûm, vêga diguherim. Wextê min bêhtir li mal derbas dibe, ji rûniştina li mal hez dikim, heta nîvro dixwînim, ligel qahwê û tiştine s

Seyadê Şameyê Kekê: “Qulingê brîndar yê Kurdistanê”

Dara Porxelek Jiyaneke sirgûnî, îşkencekirî û mayîna bi salan di zindanan de… Seyadê Şamê ji aliyê malbata xwe ve wek mirî dihat zanîn. Dema dengê Seyad di Radyoya Rewanê de olan dide bawerî bi jiyanek ji nû ve vejînandî tê kirin. Malbata Kekê, girêdayî Eşîra Celaliyan e. Eşîr li navçeya Agiriya Bazidê dimîne. Nuxûriyê bavê xwe ye Seyad. Di heman demê de xwebexşekî doza Kurdistanê ye jî. Dewlet malbata Kekê di sala 1944’an de sirgûnî Yozgatê ji wir jî ber bi Alaca’ya Çorimê ve dike. Dema li sirgûnê bû dozgeriya Erziromê ji Seyad re nameyekê dişîne û dibêje: “Dê doza te ji nû ve bê dîtin, divê tu werî Erziromê.” Her çiqas bavê Seyad dibêje, “Meke kurê min, tesmîlê destê leşkerê Romê nebe” jî Seyad dibêje: “Bavo heta niha min tenê êş û elem daye we, bisekine ez biçim û vê sirgûniyê bidawî binim da ku hûn vegerin Kurdistanê.” Bavê Seyad li ser van gotinan misaade dide Seyad û Seyad berê xwe dide Erziroma şewitî. Dema Seyad diçe Erziromê, bêyî dozgeriyê wî desteser dikin û dibin